Hej, Rosa tukaj.
Miška z rumeno oblekico in rožnato pentljo. Sem srčna, radovedna, a včasih občutljiva, žalostna in jezna. Učim se kako se ustaviti, ko me boli glavica in strositi jezo, ko se sprem s prijateljčkom. In ko čustva v meni paradirajo – vem, da se moram naučiti prisluhniti sebi.
Katera čustva/občutke/osebnostne lastnosti najbolje poznam?
Žalost, ker sem se enkrat počutila izobčeno.
Veselje, ker sem se s prijateljčkom pobotala.
Ljubosumje, ker se je prijateljček igral z nekom drugim.
Jezo, ker se nisem izrazila.
Strah, ker nisem želela razočarati trenerja.
Zaskrbljenost, ker nisem vedela ali še bom kdaj igrala na nogometni tekmi.
Perfekcionizem, ker sem želena najbolje odplesati plesno točko.
Spoznaj miško Roso.
Je takšna, kot marsikateri otroček – radovedna, zabavna, občutljiva, včasih nagajiva in nagle jeze, a vedno dobrosrčna. V zbirki »Rosina parada čustev« otroci skupaj z Roso korakajo skozi vsakodnevne vzpone in padce. Med tem se učijo prepoznati svoja čustva jezo, strah, nervozo, razočaranje, ljubosumje ,… In kako jih spreminjati v prijaznost, pogum, umirjenost, samozavest ,…Skozi zgodbe se otroki učijo vsa ta čustva razumeti in jih med seboj povezati z njihovim počutjem, reakcijami in vedenjem.
Vse zgodbe so napisane po A. L. F. A. modelu® s ciljem, da se otroci, skozi Rosine izzive učijo razumeti svoja čustva, strahove in odzive, jih sprejeti in predelati. Spoznali bojo pristope, kako se povezati s seboj, začutiti varnost, pripadnost in svoje občutke tudi izraziti. Vsaka pravljica posebej je tudi orodje za starša, da se z otrokom lažje poveže in lažje razume skrita sporočila otrokovega vedenja ali počutja. Tako zgodbe tudi nam staršem (učiteljem, vzgojiteljem in ostalim strokovnim delavcem, ki delajo z otroki) odpirajo priložnosti za pogovor oz. razprave z otroki, kadarkoli je potrebna majhna usmeritev ali le »zdravljenje srca«.